Blog

Animacje komponentów z Framer Motion 🚀

Animacje komponentów z Framer Motion 🚀

01/04/2023
6 min read

Dzisiaj chciałbym przedstawić Wam moje ulubione narzędzie do animacji w projektach React - Framer Motion! Jest to bardzo prosta i przyjemna do pracy biblioteka do pracy z animacjami

Praktyczny side projekt w 1 wieczór? - Tworzenie bota do automatyzacji zadań za pomocą TypeScript, Puppeter, Supabase i Make.com

Praktyczny side projekt w 1 wieczór? - Tworzenie bota do automatyzacji zadań za pomocą TypeScript, Puppeter, Supabase i Make.com

08/03/2023
7 min read

Projekty poboczne są genialnym sposobem na naukę, rozwijanie umiejętności programowania i eksperymentowanie z różnymi technologiami. Co więcej, nie musisz się ścigać z terminami, więc masz więcej swobody w podejmowaniu decyzji i testowaniu swoich pomysłów.

Jak być na bieżąco w IT?

Jak być na bieżąco w IT?

15/02/2023
2 min read

Branża IT rozwija się niesamowicie szybko, co kiedyś stało się nawet memem żartującym z codziennych pojawień się nowych frameworków do JavaScript. W natłoku codziennych spraw i obowiązków ciężko jest być na bieżąco ze wszystkim. Również mi jest trudno, dlatego wypracowałem u siebie pewien proces, który pozwala być mniej więcej na bieżąco z tym, co jest na czasie

Dlaczego warto unikać prymitywów w TypeScript?

Dlaczego warto unikać prymitywów w TypeScript?

02/01/2023
3 min read

Prymitywy to podstawowe typy dostępne w TypeScript, takie jak `number`, `string` lub `boolean`. Używamy ich bardzo często definiując nasze zmienne, właściwości obiektów, pola klas itp. Chociaż są przypadki, w których primitywy mogą utrudnić nam życie i powinniśmy używać bardziej specyficznych typów.

Any vs Unknow - TypeScript

Any vs Unknow - TypeScript

02/01/2023
3 min read

Używanie TypeScript chroni nas przed błędami już na etapie kompilacji. Są jednak przypadki, gdy programiści wyłączają tę ochronę, używając any lub unknown. Dzisiaj wyjaśnię, jak te opcje się różnią oraz czy warto je w ogóle używać.