Blog

Animacje komponent贸w z Framer Motion 馃殌

Animacje komponent贸w z Framer Motion 馃殌

01/04/2023
6 min read

Dzisiaj chcia艂bym przedstawi膰 Wam moje ulubione narz臋dzie do animacji w projektach React - Framer Motion! Jest to bardzo prosta i przyjemna do pracy biblioteka do pracy z animacjami

Praktyczny side projekt w 1 wiecz贸r? - Tworzenie bota do automatyzacji zada艅 za pomoc膮 TypeScript, Puppeter, Supabase i Make.com

Praktyczny side projekt w 1 wiecz贸r? - Tworzenie bota do automatyzacji zada艅 za pomoc膮 TypeScript, Puppeter, Supabase i Make.com

08/03/2023
7 min read

Projekty poboczne s膮 genialnym sposobem na nauk臋, rozwijanie umiej臋tno艣ci programowania i eksperymentowanie z r贸偶nymi technologiami. Co wi臋cej, nie musisz si臋 艣ciga膰 z terminami, wi臋c masz wi臋cej swobody w podejmowaniu decyzji i testowaniu swoich pomys艂贸w.

Jak by膰 na bie偶膮co w IT?

Jak by膰 na bie偶膮co w IT?

15/02/2023
2 min read

Bran偶a IT rozwija si臋 niesamowicie szybko, co kiedy艣 sta艂o si臋 nawet memem 偶artuj膮cym z codziennych pojawie艅 si臋 nowych framework贸w do JavaScript. W nat艂oku codziennych spraw i obowi膮zk贸w ci臋偶ko jest by膰 na bie偶膮co ze wszystkim. R贸wnie偶 mi jest trudno, dlatego wypracowa艂em u siebie pewien proces, kt贸ry pozwala by膰 mniej wi臋cej na bie偶膮co z tym, co jest na czasie

Dlaczego warto unika膰 prymityw贸w w TypeScript?

Dlaczego warto unika膰 prymityw贸w w TypeScript?

02/01/2023
3 min read

Prymitywy to podstawowe typy dost臋pne w TypeScript, takie jak `number`, `string` lub `boolean`. U偶ywamy ich bardzo cz臋sto definiuj膮c nasze zmienne, w艂a艣ciwo艣ci obiekt贸w, pola klas itp. Chocia偶 s膮 przypadki, w kt贸rych primitywy mog膮 utrudni膰 nam 偶ycie i powinni艣my u偶ywa膰 bardziej specyficznych typ贸w.

Any vs Unknow - TypeScript

Any vs Unknow - TypeScript

02/01/2023
3 min read

U偶ywanie TypeScript chroni nas przed b艂臋dami ju偶 na etapie kompilacji. S膮 jednak przypadki, gdy programi艣ci wy艂膮czaj膮 t臋 ochron臋, u偶ywaj膮c any lub unknown. Dzisiaj wyja艣ni臋, jak te opcje si臋 r贸偶ni膮 oraz czy warto je w og贸le u偶ywa膰.